تولید و فروش و اجرای انواع کفپوش های صنعتی، اپوکسی و انتی استاتیک
گروه صنعتی آراسته پوشش مهیا
سه شنبه 4 آبان 1395 :: 1:33 :: نويسنده : پرستو

آماده سازی سطوح برای اجرای کفپوش انتی استاتیک

در ابتدا جهت همسطح سازی و از بین بردن لایه های سست و شیرابه بتن استفاده از دستگاه کف سابی جهت اسکراب ضرورت می نماید.

پس از غبار زدایی و تنظیف سطح مورد نظر از پرایمر بدون حلال در لایه اول کفپوش های صنعتی توصیه می گردد.

پس از کامل شدن فرایند کیو رینگ استفاده از بیس محصول FL - 101 که در روکش های اپوکسی استفاده می شود، که ترکیب محصول فوق با ماده معدنی سیلیس گروت اپوکسی را به وجود آورده و در همسطح سازی و آماده سازی سطح بسیار حائز امیت می باشد.

با بر طرف کردن خلل و فرج و اجرای شبکه بندی مسی و اتصال آن به نقطه ارت اجرای پوشش FL - 109 به عنوان پرایمر انتی استاتیک جهت اجرای لایه میانی در روکش های آنتی استاتیک مورد استفاده قرار می گیرد که خاصیت نفوذ پذیری و هدایت الکتریسیته ساکن در پرایمر تواًم افزایش داده و سطوحی مطلوبی برای اجرای روکش انتی استاتیک برای آن فراهم می سازد.

پرایمر اپوکسی FL - 109 دارای خواص الاستیکی مناسبی بوده و این خصوصیت موجب می گرددکه بر اثر تنش های وارده از بستر خود دچار ترک و شکستگی نگردیده و از سطح مذکور جدا نگردد.

و در پایان روکش آنتی استاتیک CO - 203  که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن (چاه ارت) می گردد و با توجه به خصوصیات مکانیکی برجسته و قابلیت هدایت جریان الکتریسیته ساکن، امکان بکارگیری محصول را در پوشش کلیه سطوحی که  هدایت الکتریسیته ساکن در آن بسیار حائز اهمیت می باشد میسر می گردد. 

 

 

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 137
برچسب ها : کفپوش آنتی استاتیک , کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل , کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک , کفپوشهای آنتی استاتیک , قیمت کفپوش آنتی استاتیک , کفپوش pvc آنتی استاتیک , کفپوش صنعتی آنتی استاتیک , کفپوشهای صنعتی انتی استاتیک , ,



مکانیزم و عملکرد مواد انتی استاتیک

برای خذف بار الکتریسیته ساکن، باید مانع تجمع بار شد. در واقع باید نوعی جریان الکتریکی وجود داشته باشد تا بار اضافه را جابه جا کند.

همه محصولات آنتی استاتیک به روش های مختلف مکانیکی و شیمیایی این کار را انجام می دهند.

ایجاد پوشش های انتی استاتیک یکی از روش های شیمیایی برای حذف الکتریسیته ساکن می باشدکه معمولاً از یک پلیمر رسانا، افزودنی های ضد الکتریسیته ساکن یا پر کننده های رسانا و نیمه رسانا و حلال های آب و الکل ساخته می شوند.

وقتی پوشش روی سطح ایجاد می شود و حلال تبخیر می شود، یک لایه نازک از ماده ای خواهیم داشت که مانع تجمع بار الکتریسیته ساکن روی سطوح می شود.

کفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحیکفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحیکفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحیکفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحیکفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحیکفپوش انتی استاتیک اتاق عمل جراحی

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 162
برچسب ها : کفپوش اتاق عمل , کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل , کفپوش اتاق سرور , کفپوش دیتا, کفپوش بیمارستان ,



درباره سایت

فروش اپوکسی، پلی یورتان،پلی یوریاء،آنتی استاتیک و گروت اپوکسی و ... و اجرای انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی و بهداشتی و دارویی و بیمارستانی و صنایع تولیدی ها و اداره جات


Your SEO optimized title page contents Your SEO optimized title page contents Your SEO optimized title page contents